Fakturační a kontaktní údaje


[odkaz]

Můj profil

Veškeré údaje, které o Vás máme, včetně kontaktních a fakturačních údajů, pocházejí z vaší registrace do zákaznické sekce Netventic Account.

Netventic Account je také místo, kde si tyto údaje můžete sami aktualizovat.


[odkaz]

Autorizované kontakty

Autorizované kontakty jsou kontaktní údaje, jako například e-mailová adresa, nebo telefonní číslo, ze kterého naše podpora přijímá vaše požadavky.

Upozornění: Z bezpečnostních důvodů a vaší ochrany nepřijímáme žádné požadavky z neautorizovaných kontaktů! Neautorizovaným kontaktům také neposkytujeme žádné informace týkající se čehokoliv.

Seznam autorizovaných kontaktů:

  • registrační e-mail
  • telefonní číslo uvedené u účtu

Seznam autorizovaných kontaktů ve věcech fakturace:

  • fakturační e-mail

[odkaz]

Změna, aktualizace nebo doplnění údajů

Přejděte na stránku přihlášení do Netventic Account a přihlaste se s vaším e-mailem a heslem.

Vpravo nahoře, vedle vašeho jména, klikněte na "Můj profil". Tato stránka obsahuje formulář, pomocí kterého můžete vaše údaje aktualizovat. Přepište údaje a formulář odešlete.


[odkaz]

Přidání/změna fakturačního e-mailu

Netventic Account umožňuje zadat fakturační e-mail. Je to další e-mailová adresa (kromě vašeho registračního e-mailu), na kterou jsou v kopii zasílány výzvy k úhradě a faktury.

Pozor: Fakturační e-mail je autorizovaný kontakt ve věcech fakturace.

Pro jeho vložení či změnu postupujte takto:

Přejděte na stránku přihlášení do Netventic Account a přihlaste se s vaším e-mailem a heslem.

Vpravo nahoře, vedle vašeho jména, klikněte na "Můj profil". V sekci "Fakturační adresa" se nachází i položka "Fakturační e-mail". Vložte/aktualizujte údaj a formulář odešlete.


[odkaz]

Změna registračního e-mailu

Registrační e-mail nelze změnit pomocí Netventic Account.

Pro změnu registračního e-mailu prosím kontaktujte podporu jedním z následujících způsobů:

  • napište autorizovaný požadavek (ticket), kde uvedete nový e-mail,
  • nebo napište zprávu na support@netventic.com z vašeho registračního e-mailu, do zprávy uvedete nový e-mail.

V případě, že ani jedno není možné, zavolejte na telefonní linku podpory z telefonního čísla uvedeného u vašeho účtu. Pracovník podpory změní e-mail za Vás.


[odkaz]

Změna státu

Stát nelze změnit pomocí Netventic Account.

Pro změnu státu prosím kontaktujte podporu jedním z následujících způsobů:

  • napište autorizovaný požadavek (ticket), kde uvedete nový stát,
  • nebo napište zprávu na support@netventic.com z vašeho registračního e-mailu, do zprávy uvedete nový stát.

V případě, že ani jedno není možné, zavolejte na telefonní linku podpory z telefonního čísla uvedeného u vašeho účtu. Pracovník podpory změní e-mail za Vás.

Zaujali jsme Vás?

Rádi zodpovíme vaše dotazy.

Telefon: +420 777 967 347