Fakturační a kontaktní údaje
Můj profil
Veškeré údaje, které o Vás máme, včetně kontaktních a fakturačních údajů, pocházejí z vaší registrace do zákaznické sekce Netventic Account.
Netventic Account je také místo, kde si tyto údaje můžete sami aktualizovat.
Autorizované kontakty
Autorizované kontakty jsou kontaktní údaje, jako například e-mailová adresa, nebo telefonní číslo, ze kterého naše podpora přijímá vaše požadavky.
Upozornění: Z bezpečnostních důvodů a vaší ochrany nepřijímáme žádné požadavky z neautorizovaných kontaktů! Neautorizovaným kontaktům také neposkytujeme žádné informace týkající se čehokoliv.
Seznam autorizovaných kontaktů:
- registrační e-mail
- telefonní číslo uvedené u účtu
Seznam autorizovaných kontaktů ve věcech fakturace:
- fakturační e-mail
Změna, aktualizace nebo doplnění údajů
Přejděte na stránku přihlášení do Netventic Account a přihlaste se s vaším e-mailem a heslem.
Vpravo nahoře, vedle vašeho jména, klikněte na "Můj profil". Tato stránka obsahuje formulář, pomocí kterého můžete vaše údaje aktualizovat. Přepište údaje a formulář odešlete.
Přidání/změna fakturačního e-mailu
Netventic Account umožňuje zadat fakturační e-mail. Je to další e-mailová adresa (kromě vašeho registračního e-mailu), na kterou jsou v kopii zasílány výzvy k úhradě a faktury.
Pozor: Fakturační e-mail je autorizovaný kontakt ve věcech fakturace.
Pro jeho vložení či změnu postupujte takto:
Přejděte na stránku přihlášení do Netventic Account a přihlaste se s vaším e-mailem a heslem.
Vpravo nahoře, vedle vašeho jména, klikněte na "Můj profil". V sekci "Fakturační adresa" se nachází i položka "Fakturační e-mail". Vložte/aktualizujte údaj a formulář odešlete.
Změna registračního e-mailu
Registrační e-mail nelze změnit pomocí Netventic Account.
Pro změnu registračního e-mailu prosím kontaktujte podporu jedním z následujících způsobů:
- napište autorizovaný požadavek (ticket), kde uvedete nový e-mail,
- nebo napište zprávu na support@netventic.com z vašeho registračního e-mailu, do zprávy uvedete nový e-mail.
V případě, že ani jedno není možné, zavolejte na telefonní linku podpory z telefonního čísla uvedeného u vašeho účtu. Pracovník podpory změní e-mail za Vás.
Změna státu
Stát nelze změnit pomocí Netventic Account.
Pro změnu státu prosím kontaktujte podporu jedním z následujících způsobů:
- napište autorizovaný požadavek (ticket), kde uvedete nový stát,
- nebo napište zprávu na support@netventic.com z vašeho registračního e-mailu, do zprávy uvedete nový stát.
V případě, že ani jedno není možné, zavolejte na telefonní linku podpory z telefonního čísla uvedeného u vašeho účtu. Pracovník podpory změní e-mail za Vás.