Jak a kam nahlásit chybu?
Kam chyby hlásit?
V ideální případě použijte Zákaznický portál a vytvořte požadavek (ticket).
Jeho doručení je garantováno a navíc je svázáno s vaší instalací, takže rychle víme vše, co potřebujeme.
Můžete také použít e-mail podpory support@netventic.com.
Co je to chyba?
Chyba v software je stav, kdy se aplikace nezachovala tak, jak bylo očekáváno. Výsledkem chyby v aplikaci je obvykle chybové hlášení, nebo rozbitý vzhled aplikace. Většinou také nelze pokračovat v používání aplikace nebo nelze dokončit požadovaný postup.
Za chybu v aplikaci naopak není možné považovat například nedostupnost aplikace v důsledku výpadku nebo odstávky serverové (cloudové) infrastruktury.
Jak správně vytvořit popis chyby?
Rozhodnete-li se nám nahlásit chybu v aplikaci, na kterou jste narazili, předem Vám děkujeme.
Jasné hlášení o chybě je pro nás velice důležité. Také tím přispějete ke zkvalitnění aplikace. Opravu chyby se pokusíme doručit co možná nejdříve.
Co dělat, když narazíte na chybu:
- přestaňte s aplikací pracovat
- udělejte snímek CELÉ obrazovky, zejména neořezávejte URL prohlížeče, nebo části prohlížeče nebo obrazovky aplikace (tyto části obrazovky mohou obsahovat informace k odhalení chyby)
- snímek obrazovky si uložte na disk
- pokud máte účet Netventic, otevřete novou záložku prohlížeče a přihlaste se do vašeho účtu Netventic; pokud nemáte účet pošlete zprávu na support@netventic.com
- do obsahu zprávy připojte co nejpřesnější popis toho, jak se chyba projevila a jaké kroky chybě předcházely
- dále, pokud je to možné připojte následující informace:
- adresu instance (www adresa), na které k chybě došlo - například "projectcom.netventic.net"
- prohlížeč a verzi
- všechna chybová hlášení (texty), pokud byla zobrazena
- snímek obrazovky, je-li k dispozici
- pokud se jednalo o chybu například s konverzí či importem souboru, připojte do archívu spolu s obrazovkou i tyto soubory
- pokud se chyba děje opakovaně, popište jak lze chybu reprodukovat