Objednávka služeb a licencí


[odkaz]

Zkušební období zdarma

U nás dostanete při každé objednávce vždy 30 dní na vyzkoušení služby či software.

Toto zkušební období je nezávazné a zdarma.


[odkaz]

Jak objednat a vyzkoušet

Zahájení pronájmu software, nebo nákup licence, je třeba provést po přihlášení k vašenu účtu v rozhraní Netventic Account, v sekci "Moje produkty" > "Vyzkoušejte".

Následně vyberte jeden ze 2 možných způsobů provozování Edjet:

  • Hostovaná varianta - je služba pronájmu software Edjet (software jako služba)
  • Verze ke stažení - je nákup doživotní licence software Edjet (on-premise licence)

V návaznosti na vybraný způsob budete vyzvání pro vyplnění několika údajů, nezbytných pro dokončení objednávky.

Postupujte dle instrukcí na obrazovce.

Po dokončení objednávkového procesu je automaticky připraven váš produkt - tzv. instance.

Na Vámi provedenou objednávku je navázán souhlas s licenční smlouvou. Prosíme, abyste se s touto smlouvou v klidu seznámili ještě před vlastní objednávkou.


[odkaz]

Instance

Instance jsou evidované kopie našeho software.

Existují 2 typy instancí, které se liší svým fungováním. Najdete je po přihlášení v Netventic Account, v sekci "Moje produkty" > "Hostované instance", resp. "Stažitelné instance".

  • Hostovaná instance je kopie software Edjet nainstalovaná na vaše přání a hostovaná na našich serverech v cloudu.
  • Stažitelná instance umožňuje stáhnout instalační balíček a licenční klíč a nainstalovat aplikaci na vašem vlastním serveru.

[odkaz]

Problémy s objednávkou

V případě, že se Vám nedaří objednávku provést, nebo si nejste něčím jisti (například jaký zvolit typ instance, technickými záležitostmi atp.), kontaktujte podporu za účelem provedení asistované objednávky.

Zaujali jsme Vás?

Rádi zodpovíme vaše dotazy.

Telefon: +420 777 967 347